29. 03. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 20.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 20.díl Plovoucí trhy v Cai Rang, skvělej oběd v Can Tho, krokodýli a smutný rozloučení s Vietnamem v noclehárně a pizzou… 22.3.2015 Kolem půl sedmý Quang obchází pokoje a budí nás. Připadám si trošku jako na škole v přírodě. Adam balí krosny a já jdu shánět někam snídani. Vyšla jsem ven a všude kolem hotelu byly akorát stánky s nějakejma součástkama […]

28. 03. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 19.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 19.díl Focení v křižovatce, procházka po městě, sraz s Čechem ve Vietnamu a prasení v Burger Kingu 20.3.2015 Vzhledem k náročnosti včerejšího party večera se probouzíme až v deset. Ráno nás pro změnu vítá další šváb, tentokrát v koupelně. Adam provádí klasickej odchyt a já se jdu vysprchovat. Pak vyrážíme do města a domlouváme […]

26. 03. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 18.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 18.díl Příjezd do Saigonu, myší bobky v posteli, setkání s Kamu a spontánní karaoke party ve Vietnamu 19.3.2015 Probouzíme se nějak po šestý hodině ráno a to těsně před příjezdem do Ho Chi Minh City (Saigonu). Jak jsem si myslela, tak hlavně prostěradlo jezdilo po kožený posteli celou noc, až jsem ho nakonec skopla na […]

12. 02. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 17.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 17.díl Cesta z Da Latu do Nha Trang, zoufalství uprostřed hor, čekání na vlak do Ho Chi Minh City 18.3.2015 Budíček v šest ráno je nic moc. Navíc už cejtíme, že jsme dost namožený z motorky a bolí nás oba dva celý tělo – hlavně zadek. Balíme pokoj a sedáme zas na motorku. Je fakt dost chladno, takže si […]

09. 02. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 16.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 16.díl Projížďka městem, Crazy House, skleníky a burger místo street foodu 17.3.2015 Konečně jsme se po dlouhý době vyspali. Vstáváme v devět a vyrážíme někam pro snídani. Zastavujeme v pekárně, kde maj velkej výběr všech možnejch dortíků, croissantů a pečiva. Nabíráme pár kousků a jedeme někam ještě pro vodu a kafe. Pro vodu se zastavujeme v jednom […]

08. 02. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 15. díl

#AdekSKatlouNaTripu, 15. díl Přejezd z Mui Ne do Dalatu, prasklá pneumatika, vodopády a k večeři střeva místo masa 16.3.2015 Ráno klasicky balíme ten šílenej bordel, co v pokoji je, dáváme věci do batohu a vyrážíme směr Da Lat. Nejdřív se musíme kus cesty vrátit, ale pak konečně nabíráme trošku rychlost a míříme do horskejch serpentýn. Cesta je teda […]

Dsc 0154

31. 08. 2016 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 14.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 14. díl: Nekonečný hledání pláže, neviditelnej Red Canyon a bobování na písečnejch dunách 15.3.2015 Ráno nás budí sluníčko a krásnej výhled na moře. Dost nezvyklý na naší cestě, kde spíme většinou v pokojích bez oken. Mám úplně chuť do toho moře skočit, tak se oblíkáme do plavek a hned po snídani máme v plánu vyrazit. Při […]

12. 07. 2016 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 13.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 13.díl Popáleniny dvacátýho stupně, stádo krav a nekonečná cesta do Mui Ne 14.3.2015 Ráno probíhá klasická vstávačka, balení a check-out. Snažím se přitom odevzdávání klíčů se slečnou z recepce vést nějakou malou konverzaci, ale ona se na všechno jenom usmívá a říká thank you. I na otázku, jestli je poblíž nějaký dobrý místo na snídani. […]