03. 07. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 12.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 12.díl: Výlet na Miayjimu, drzý srnky, zvoneček pro Natálku, přejezd do Beppu a nejmenší pokoj všech dob! 12.4.2017  Hned po probuzení balíme krosny a mizíme z hotelu. Snažíme se najít zastávku, na kterou jsme přijeli před tím, ale marně, tak jdeme i s krosnama na nádraží pěšky. Jsou to necelý dva kilometry, tak to neni […]

14. 05. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 11.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 11.díl Loučení s hostelem v Osace, cesta Shinkansenem směr Hiroshima, nejsmradlavější pokoj 10.4.2017  Ráno vstáváme, dáváme sprchu a hned začínáme balit. Já ještě detailně fotím celej hostel, aby jsme měli vzpomínku. Taky fotím i záchod, protože jeden japonskej záchod na památku musíme mít. Svlíkáme peřiny, cpeme všechno do krosen, vracíme klíčky od skříněk na recepci a […]

03. 05. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 10.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 10.díl Avokádo k snídani, procházka Kyotem, oběd v Ponto-chō, noční Osaka z Umeda sky building a barevná čtvrť Dotonbori 9.4.2017 Ráno se jako vždycky jdeme osprchovat a pak místo 7 eleven mířím do kuchyňky a připravuju snídani. Nic světobornýho to neni. Dělám takový zrychlený guacamole (avokádo, citrón, sůl, rajčata), ale už když to připravuju, nemůžu […]

18. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 9.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 9.díl Srnečkový šílenství v Naře, krásná procházka mezi mechovejma lucernama a pravý running sushi k večeři… 8.4.2017 Ráno koukáme na předpověď počasí a žádná sláva to na dnešek není. Chceme jet do Nary a tam by bylo fajn, aby nepršelo. Mělo by bejt ale teplo a odpoledne má bejt už dobře, tak vyrážíme. V […]

13. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 8.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 8.díl: Procházka k Osaka castle, sakurový šílenství a první praní prádla v Japonsku… 6.4.2017  Po probuzení asi deset minut koukám na ten prstýnek a pořád tomu nemůžu uvěřit. Člověk o tom tak nějak pořád sní, představuje si, jaký to asi jednou bude a najednou je to tady. Navíc ještě hezčí, než jsem si to kdy […]

11. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 7.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 7.díl Procházka skrz brány ve Fushimi Inari-taisha Shrine, ochutnávka street foodu, žádost o ruku u Byodoin temple, dojetí, radost, štěstí… 5.4.2017 Ráno jdeme oba dva do sprchy a vyrážíme vlakem opět do Kyota. Na zastávce kupujeme v 7 eleven čaj a nějaký pečivo k snídani a jíme to cestou ve vlaku. Strašně mi chybí nějaký ovoce, kaše […]

09. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 6.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 6.díl První procházka Kyotem, chrám Kiyomizu-dera, skvělý sashimi na Nishiki marketu, šílenství jménem Bamboo forest a skvělý večerní grilování! 4.4.2017  Ráno vstáváme kolem osmý a jdeme se oba dva vysprchovat. Nejdřív teda musíme vybalit všechno z krosny, pak si nechat jenom to potřebný a zbytek dát zpátky. Já si nechávám venku skoro všechno a budu to mít na […]

06. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 5.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 5.díl Snídaně místo oběda, procházka k Tokyo Tower, sakury v Roppongi hills a vyřízení JR Passu 2.4.2016  Vstáváme chvilku po druhý hodině a venku dokonce konečně trošku svítí sluníčko. To, že babičky vstávaly a dělaly si tady kafe a snídani, absolutně nevíme. Máme taky hlad, tak vyrážíme na “snídani” (ve třičtvrtě na tři!!!) jenom tady přes […]