11. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 7.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 7.díl Procházka skrz brány ve Fushimi Inari-taisha Shrine, ochutnávka street foodu, žádost o ruku u Byodoin temple, dojetí, radost, štěstí… 5.4.2017 Ráno jdeme oba dva do sprchy a vyrážíme vlakem opět do Kyota. Na zastávce kupujeme v 7 eleven čaj a nějaký pečivo k snídani a jíme to cestou ve vlaku. Strašně mi chybí nějaký ovoce, kaše […]

09. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 6.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 6.díl První procházka Kyotem, chrám Kiyomizu-dera, skvělý sashimi na Nishiki marketu, šílenství jménem Bamboo forest a skvělý večerní grilování! 4.4.2017  Ráno vstáváme kolem osmý a jdeme se oba dva vysprchovat. Nejdřív teda musíme vybalit všechno z krosny, pak si nechat jenom to potřebný a zbytek dát zpátky. Já si nechávám venku skoro všechno a budu to mít na […]

06. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 5.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 5.díl Snídaně místo oběda, procházka k Tokyo Tower, sakury v Roppongi hills a vyřízení JR Passu 2.4.2016  Vstáváme chvilku po druhý hodině a venku dokonce konečně trošku svítí sluníčko. To, že babičky vstávaly a dělaly si tady kafe a snídani, absolutně nevíme. Máme taky hlad, tak vyrážíme na “snídani” (ve třičtvrtě na tři!!!) jenom tady přes […]

04. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 4.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 4.díl Nejvíc šílená herní čtvrť Akihabara, naše první sushi, neskutečný muzeum Miraikan, neskutečný výhledy z Odaiby a spontánní párty v Tokiu 1.4.2017 Vstáváme kolem osmý, balíme věci a vyrážíme metrem do nejvíc crazy čtvrti Akihabara. Na to se Adam těší celou dobu nejvíc, protože je to čtvrť, kde jsou všude obří budovy plný her. Já ty […]

02. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 3.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 3.díl První den v Tokiu, nejznámější křižovatka Shibuya, radnice, park Yoyogi, Meiji Shrine a zavřenej rybí trh 31.3.2017 Budíme se s Adamem v půl pátý ráno a já už nemůžu usnout. Adam po chvilce převalování zase zabírá, ale já cejtim, že se mi prostě už spát nechce. Beru mobil do ruky a vyřizuju aspoň nějakou práci. Před osmou budím Adama a […]

01. 04. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 2.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 2.díl Klasický šílenství před odletem, 16 hodin letu a příjezd do Tokia k nejhodnější Lucce 29.3. a 30.3.2017 A je to tady. Den odletu a my ještě máme spoustu věcí na TO DO LISTU. Adam musí jet do centra vyměnit nějaký peníze na japonský jeny, vyzvednout batoh s vytištěnejma letenkama, co jsme si včera zapomněli […]

29. 03. 2017 | Japonsko deník

#AdekSKatlouVJaponsku, 1.díl

#AdekSKatlouVJaponsku, 1.díl Jak nás napadlo Japonsko, jaký byly naše výdaje před odjezdem a co si bereme s sebou Jak jsme si zvolili destinaci Hned jak jsme se vrátili z jihovýchodní Asie (jeli jsme přes dva měsíce dlouhou cestu přes Vietnam, Kambodžu, Thajsko, Malajsii, Singapur a Bali), tak jsme věděli, že nutně potřebujeme poznat ještě další země. Na […]

29. 03. 2017 | JV Asie deník

#AdekSKatlouNaTripu, 20.díl

#AdekSKatlouNaTripu, 20.díl Plovoucí trhy v Cai Rang, skvělej oběd v Can Tho, krokodýli a smutný rozloučení s Vietnamem v noclehárně a pizzou… 22.3.2015 Kolem půl sedmý Quang obchází pokoje a budí nás. Připadám si trošku jako na škole v přírodě. Adam balí krosny a já jdu shánět někam snídani. Vyšla jsem ven a všude kolem hotelu byly akorát stánky s nějakejma součástkama […]